Job 581 van 1000


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Agent


Functie

Unique Mechelen gaat op zoek naar een Customer Service Medewerker voor een bedrijf actief in de petroleumsector.

Waar mag je je aan verwachten?

  • Als Customer Service Agent ben je het eerste aanspreekpunt voor bestaande en nieuwe klanten
  • Je behandelt inkomende oproepen en beheert de mailbox
  • Daarnaast voer je diverse administratieve taken uit waaronder het invoeren van prijswijzigingen en adreswijzigingen, het aanmaken van nieuwe tankkaarten, het invoeren van inschrijvingen en manuele transacties, het wijzigen van pincodes en het (de)blokkeren van kaarten
  • Je volgt nieuwe klanten telefonisch op
  • Je hebt rechtstreekse toegang tot het intern CRM-systeem, waardoor je klanten direct kunt helpen en al hun vragen kunt beantwoorden

Jouw profiel

Je herkent jezelf in volgende zaken:

  • Je bent vloeiend in zowel Nederlands als Frans, zowel mondeling als schriftelijk
  • Je hebt ervaring in Customer Service, bij voorkeur in een B2B-context
  • Je staat bekend om je nauwkeurigheid en correctheid in het werk
  • Communicatief en sociaal zijn kenmerken die jou typeren
  • Je geniet van het contact met klanten
  • Administratieve taken spreken je aan
  • Je kunt zelfstandig werken maar hebt een open communicatiestijl met collega's
  • Met computers ben je vertrouwd en je werkt er vlot mee
  • Je bent in staat om de behoeften van de klant snel te begrijpen en hen op een professionele manier te helpen
  • Klanten: Key accounts
  • Klanten: Bedrijven
  • Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...)
  • Prestatie-indicatoren voor de dienst uitwerken
    De resultaten analyseren
    Aanpassingen doorvoeren
  • Klanten: Particulieren
  • Key accounts opvolgen
  • Uitwerken van middelen voor informatieverwerking en communicatie
    De aanpassing van informatiesystemen voorstellen
  • Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
    Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden
  • Opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Jaarrapporten opstellen
    Verbeteringen voorstellen
  • Acties van de commerciële dienst, logistieke dienst, productieafdeling, ... coördineren bij de lancering van nieuwe producten of promotiecampagnes
  • Uitwerken van of bijdragen aan de klantenstrategie
    De jaaractieplannen en de doelstellingen van de dienst bepalen
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Domein: Postorderverkoop
  • De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ...
  • Oplossingen voorstellen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ...
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
  • Domein: Internetverkoop

Aanbod

Bedrijfsinfo

Onze klant, gelegen te Mechelen-Zuid, doet de telefonische ondersteuning voor klanten van grote nationele en internationale klanten.


Waar jij op mag rekenen:

  • Een boeiende functie met veel klantencontact en een gevarieerd takenpakket
  • Een grondige opleiding met de nodige begeleiding
  • Een fulltime positie (38 uur per week) van maandag tot en met vrijdag, tussen 9 en 18 uur
  • Een marktconform salaris van €2500 bruto
  • Je begint op interimbasis; bij overgang naar een vast contract ontvang je ook maaltijdcheques, ecocheques en een hospitalisatieverzekering
  • Een familiale werksfeer
  • Goed bereikbaar met het openbaar vervoer
  • Twee kantoorhonden die je dagelijks verwelkomen op de werkvloer

Solliciteren

Unique Mechelen
+32 (0)15 45 10 77

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht